loading...

آهنگِ بازی

  معرفی بهترین بازی های کامپیوتر در سبک استراتژیک  با سلام امروز میخوام لیستی از بهترین باز های کامپیوتر در سبک استراتژیک ( به انتخاب نویسنده!) براتون قرار بدم، که شامل بازی های سری ساخت ج

AlirezV بازدید : 185 1400/01/27 نظرات (0)

 

معرفی بهترین بازی های کامپیوتر در سبک استراتژیک 

با سلام امروز میخوام لیستی از بهترین باز های کامپیوتر در سبک استراتژیک ( به انتخاب نویسنده!) براتون قرار بدم، که شامل بازی های سری ساخت جدید هست( بازی های قدیمی فاکتور گرفتم)، البته لیست قابل تغییر هست، و شاید در آینده بروز رسانیش کنم. 

ممنون میشم نظراتتون در میان بگذارید❤️

1. divinty sin orginal 2 , 2017

(پیشنهاد خودم)

بازی بصورت مبارزه با کاراکتر های تخیلی به سبک نوبتی (turn) هست و کاملا فکری و جذاب!

معرفی بهترین بازی های کامپیوتر در سبک استراتژیک


2. stellaris , 2016

معرفی بهترین بازی های کامپیوتر در سبک استراتژیک


3. dota 2 , 2013

این بازی کاملا آنلاین هست، و شامل مبارزه گروهی 2 تیم 5 نفره مقابل هم هست، که با نابودی قلمرو یکی از دو تیم به پایان می رسد و پیشنهاد میکنم قبل از آغازکار، از افرادی که تجربه دارن آموزشش رو یاد بگیرید.

بقیش 👇 ....................

معرفی بهترین بازی های کامپیوتر در سبک استراتژیک


4. age of empires 2 : difintive edition , 2019

معرفی بهترین بازی های کامپیوتر در سبک استراتژیک


5. wasteland 3 , 2020

سبک نوبتی (turn) 

معرفی بهترین بازی های کامپیوتر در سبک استراتژیک


6. total war : warhammer 2 , 2017

معرفی بهترین بازی های کامپیوتر در سبک استراتژیک


7. cities : skylines , 2015

سبک خاص نقش آفرینی به جای مهندس یک شهر

معرفی بهترین بازی های کامپیوتر در سبک استراتژیک


8. dorfromantik , 202

سبک خاص امتیازی و بی پایانی!

معرفی بهترین بازی های کامپیوتر در سبک استراتژیک


9. total war : three kingdom , 2019

(پیشنهاد خودم)

معرفی بهترین بازی های کامپیوتر در سبک استراتژیک


10. RimWorld , 2018

(پیشنهاد خودم)

سبک خاص و جدید

معرفی بهترین بازی های کامپیوتر در سبک استراتژیک


11. dyson sphere program , 2021

معرفی بهترین بازی های کامپیوتر در سبک استراتژیک


12. factorio , 2020

سبک خاص و جدید

معرفی بهترین بازی های کامپیوتر در سبک استراتژیک


13. total war : rome 2 , 2013

(پیشنهاد خودم)

معرفی بهترین بازی های کامپیوتر در سبک استراتژیک


14. europa universalis IV , 2013

(پیشنهاد خودم)

تاریخ بازی شامل دوران قرون وسطا تا دوران قاجار و شامل قاره آمریکا!

معرفی بهترین بازی های کامپیوتر در سبک استراتژیک


15. company of heroes 2 , 2013

(پیشنهاد خودم)

سبک بسیار جذاب، و دارای جزئیات زیاد

معرفی بهترین بازی های کامپیوتر در سبک استراتژیک


16. endzone : a world apart , 2021

معرفی بهترین بازی های کامپیوتر در سبک استراتژیک


17. frostpunk , 2018

مقاومت در برابر سرمای استخوان سوز و بقا (survival)

معرفی بهترین بازی های کامپیوتر در سبک استراتژیک


18. Imperator: Rome , 2019

معرفی بهترین بازی های کامپیوتر در سبک استراتژیک


19. darkest dungeon , 2016

سبک خاص آیتم گیری و فکری

معرفی بهترین بازی های کامپیوتر در سبک استراتژیک


20. warhammer 40000: gladius - relics of war , 2018

سبک نوبتی (turn) 

معرفی بهترین بازی های کامپیوتر در سبک استراتژیک

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام، من علیرضا متولد ۷۷ هستم و اگر خدا قبول کنه از ۹ سالگی گیمرم، این وبلاگ برای معرفی یا بحث درمورد بازی های کامپیوتری ساختم، و همین جا اعلام میکنم که مطالب رو تا حدودی با سلیقه خودم قاتی کردم و از همراهی و نظرات شما خوشحال میشم. (هر کس هم به همکاری در امور وبلاگ علاقه داره، ‌اعلام کنه)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 79
  • بازدید سال : 1,268
  • بازدید کلی : 4,469